שיווק דיגיטלי – ניהול קמפיינים ורשתות חברתיות

חולמים להשתלב בתפקידי שיווק דיגיטלי בתעשייה? לנהל קמפיינים, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד? הירשמו עכשיו לקורס שיווק דיגיטלי שיזניק אתכם למשרה הבאה שלכם.

החלה ההרשמה למחזור 4 - ספטמבר 2024

שאלון הרשמה
אז למה בכלל שיווק דיגיטלי?

תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח וצובר תאוצה בשנים האחרונות ומהווה ערוץ כניסה מתקדם לעולם ההייטק. השיווק הדיגיטלי עבר  שינויים רבים שהפכו אותו למאתגר, דינמי ורלוונטי כיום יותר מתמיד.

"בתעשיות הטכנולוגיות ובאקו-סיסטם צריכים כיום יותר מתמיד כוחות חדשים, מקצועיים ומיומנים למערכי השיווק, התקשורת השיווקית ופיתוח התוכן. השינויים הטכנולוגיים התכופים מותחים את הגבולות, משנים את המוסכמות ואת ההגדרות, פרקטיקות מקצועיות ומודלים מתפתחים כל הזמן. היקף הכישורים והידע המעשי שנדרשים כדי להגיש מועמדות ואולי גם להתקבל למשרות בתחום גדלים מיום ליום – ובקצב מהיר מאי פעם" –אופיר רייכמן המנהל האקדמי של התכנית.

תוכנית הקורס

קורס שיווק דיגיטלי ניהול קמפיינים ורשתות חברתיות, של בית הספר להייטק, מתקיים תחת המעטפת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן וחברת Google,  בשיתוף חברות מובילות מתעשיית ההייטק הישראלית.

תוכנית הקורס מקנה למשתתפיה ידע מתודולוגי ומעשי, מיומנויות מקצועיות, הכרת עולם המונחים המקצועי וניסיון פרקטי. המשתתפות והמשתתפים בקורס ילמדו כיצד להקים ולנהל קמפיינים PPC, במגוון ערוצים פלטפורמות ומכשירים, קידום אורגני ו SEO, ניתוח קהלי יעד, אופטימיזציה, ניהול תוכן ורשתות חברתיות. נכיר מקרוב כלי AI  מתקדמים ונלמד לשלבם ביצירת תוכן וקמפיינים, עיבוד וניתוח נתונים, עיצוב וקריאייטיב ועוד.

אם אתם רוצים לפתוח דף חדש בקריירה ולרכוש מקצוע מבוקש – הגעתם לקורס הנכון.

בסיום הקורס ניתן להשתלב בתפקיד ראשון (ג'וניור) במגוון תפקידים:
Product Marketing, Marketing Automation, Junior Brand Manager, Ecommerce Marketing, Partnership Manager, Account Manager, SEO, PPC Managers  או  Content Partnership.

 

סילבוס התכנית
מודל הלימודים
  • תחילת הקורס: 18.9.2024
    סיום הקורס: סוף ינואר 2025
  • מודל למידה פרונטלית לצד למידה מקוונת:
    יום רביעי, 15:00-21:00, לימודים פרונטליים באזור השרון- המרכז.
    יום שישי, 8:00-12:00, לימודים באופן מקוון
  • מי שיידרש לקורס אנגלית להייטק, ילמד בנוסף ביום שני
  • הרצאות, סדנאות העשרה, תרגולים ופרויקט מעשי
    הרצאות הקורס מועברות בעברית. מצגות, שיעורי בית ותרגולים יינתנו באנגלית
  • *ייתכנו שינויים בהתאם למצב הביטחוני
ללמוד ולעבוד עם AI

בית הספר להייטק שם דגש על תחום הבינה המלאכותית AI – ומשלבו בכל תוכניות ההכשרה. במסגרת תכנית זו נלמד מה זה AI ואיך להשתמש בכלים השונים ובדגש על Gemini, כלי ה-AI המרכזי של Google, להגברת היצירתיות והפרודוקטיביות. באמצעות AI נוכל לייעל את עבודתנו, להציג תוצרים איכותיים יותר, לנתח מידע ולהציג תובנות.

הקורס יוביל להקניית מיומנויות רלוונטיות וליצירת יכולת להשתלב בהצלחה בשוק העבודה העתידי תוך דגש על קידום חדשנות באמצעות שימוש אחראי בטכנולוגיות  AI.

מה מיוחד בקורס
  • הקורס משלב בין הרקע האקדמי העדכני והמתקדם ביותר של אוניברסיטת רייכמן עם הניסיון הפרקטי של גוגל, וכולל את הקניית הכלים הדרושים להשתלבות בתחום
  • תוכנית הקורס גובשה בהתאם לדרישות תעשיית ההייטק ומאפייניה, בשיתוף חברות מובילות המעורבות בהכשרה ובתהליך ההשמה.
  • חווית למידה חדשנית עם טובי המרצים, שמגיעים מעולם האקדמיה ומהתעשייה, תוך
    הקפדה על איכות ומצוינות
  • תכנית שתסייע להתפתח מקצועית ולממש את הפוטנציאל הטמון בך.
תהליך קבלה לתוכנית

כדי להתקבל לתוכניות שלנו, יש לעבור תהליך קבלה שכולל מספר שלבים.
תהליך המיון נועד לוודא את התאמתך לתוכנית, לאתר פוטנציאל למקצוע, ולאפשר לך טעימה קטנה מהתחום הנלמד. תהליך המיון אינו דורש נסיון קודם.
בהצלחה!

שאלון הרשמה

מילוי פרטים אישיים ורקע כללי

כ-15 דק׳

שאלון הרשמה
משימת בית

משימה מעולם התוכן של התוכנית, לא נדרש ניסיון קודם

להגשה תוך מספר ימים

מבחן יכולות למידה

מבחן מקוון הבודק יכולות למידה ורמת אנגלית

כ- 2.5 שעות

ראיון אישי

הזדמנות להכיר פנים מול פנים

כחצי שעה

קבלה לתוכנית

איזה כיף! עכשיו הזמן להסדיר את התשלום/ להגיש בקשה למלגה

למי הקורס מתאים?

אנחנו מחפשים בעלות ובעלי כישרון ופוטנציאל המעוניינים להשתלב בעולם ההייטק ולהתמקצע בתחום השיווק הדיגיטלי. במסגרת תהליך המיונים נאתר מועמדים בעלי מוטיבציה, מחויבות, יצירתיות, יכולת למידה עצמאית והתאמה לתעשייה.
*אין צורך בניסיון קודם.

מוטיבציה גבוהה ונכונות להשקעה בתהליך הלמידה וההתפתחות המקצועית
זיקה לטכנולוגיה ורצון להשתלב בתעשיית הייטק
שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית
יכולת למידה עצמאית
הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס
  • Methodological Module
  • Google Ad Module
  • Meta advertising
  • B2B and LinkedIn Marketing
  • TikTok Marketing
  • Influencers Marketing
  • Apps Economy
  • AI
  • Data and Analytics
  • Power Skills

הצוות שלנו

פרופ' אופיר רייכמן, מנהל אקדמי

לפרופיל הלינקדאין

לנה דלה, מנהלת התכנית

לפרופיל הלינקדאין

גל קורליבקוב, מתרגל

לפרופיל הלינקדאין
מחזורים קרובים
ההרשמה נפתחה!
מחזור ספטמבר 2024

מודל היברידי

שאלות ותשובות
  • איזו תעודה מוענקת בסיום הקורס?

    בסיום הקורס, ולאחר ביצוע מוצלח של המטלות הנדרשות במסגרתו, תזכו לקבל תעודת גמר מטעם – Google ואוניברסיטת רייכמן.

    השתלבות בתעשייה

    הקורס מכשיר אתכם להשתלב בתעשייה בתפקידי ג'וניור בתחום ההתמחות הנלמד. חשוב לנו לספק לכל המשתתפים את הידע, הכישורים והכלים הנדרשים להצלחה בתעשיית ההייטק הישראלית. בנוסף, אנו מעניקים תמיכה וליווי אישי בתהליכי ההכנה לראיונות ולהשתלבות בתעשייה.

    הצלחתכם היא הצלחתנו.

    מה כוללת תוכנית הלימודים של שיווק דיגיטלי?

    לעיון בסילבוס

    היכן מתקיימים הלימודים לתוכנית שיווק דיגיטלי ומתי?

    הלימודים יתקיימו בימי רביעי ב15:00-21:00 ובימי שישי באופן מקוון בשעות 08:00-12:00. נוכחות בכלל המפגשים הינה חובה.

    *יתכנו שינויים בהתאם למצב הביטחוני.

    מי שיידרש לקורס אנגלית להייטק ילמד גם בימי שני – לעמוד קורס האנגלית

     

     

    האם אוכל לעבוד תוך כדי קורס שיווק דיגיטלי?

    הקורס מתאים למעוניינים ללמוד ולעבוד במקביל. עם זאת, מדובר בתכנית לימודים אינטנסיבית המחייבת הגעה לשיעורים והגשת פרויקטים. ככזאת, היא מיועדת לאנשים שיכולים להתמקד בלמידה ולהשקיע שעות נוספות מעבר לשעות השיעורים והתרגולים.

    *הנוכחות בשיעורים היא חובה.

    *אנו ממליצים לתאם מראש מול מקום העבודה

    למה מסלול שיווק דיגיטלי?

    מדובר בתפקיד מבוקש המאפשר קריירה מגוונת במגוון חברות הייטק – שכן המקצוע נדרש בכל חברה.

    כדי להיכנס לעולם ההייטק לא חייבים ללמוד תכנות – תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום מתפתח ורחב היקף, הנוכח בכל חברת הייטק, גדולה כקטנה. תחום השיווק עבר בעשור האחרון שינויים רבים – והוא חשוב, מאתגר ודינמי כיום יותר מאי פעם.

    מה עלות קורס שיווק דיגיטלי?

    מחיר הקורס 21,300 ₪ כולל מע"מ.

     

    במהלך הקורס נדרש תשלום נוסף של 100 ש"ח עבור חשבון Google Ads אותו כל משתתף יפתח באופן אישי במסגרת ההירתמות של חברות Google ואוניברסיטת רייכמן למען יצירת שוויון וקידום שילוב הון אנושי איכותי, מיומן ומגוון בתעשיית הייטק הישראלית, אנו מעניקים מגוון מלגות עידוד. מלגות בגובה 60%94% לעומדים בתנאי היעד ושיימצאו זכאים על ידי וועדת המלגות.

     

    מלגות העידוד יינתנו למשתתפים/ות שימצאו מתאימים/ות, ובהם אוכלוסיות בייצוג חסר בתעשיית הייטק, ובהן נשים, אוכלוסיות גיוון, מי שמגיעים מהפריפריה הגיאו-חברתית, ו/או מי שהרקע הכלכלי חברתי מאתגר עבורם, ומעוניינים להשתלב לראשונה בתפקידי ובתעשיית ההייטק ולעבוד בתחום הנלמד. בנוסף! לאור המצב הביטחוני, מלגות ייחודיות יינתנו למשתתפים/ות מתאימים/ות תושבי היישובים המפונים בדרום וצפון הארץ.

     

    על מנת להבטיח סיכויי הצלחה גבוהים  בקורס ובהגשמת החזון, זכאות למלגה תיבחן לאחר הצלחת המועמדים והמועמדות במבחנים המקצועיים, ולאחר הראיונות האישיים.
    המעוניינים.ות במלגה יידרשו להגיש בקשה למלגה וכן להנפיק מסמכים ואישורים שלהם ושל משפחתם בהתאם לדרישת התכנית, בשלבים מתקדמים בתהליך המיון.
    ועדת המלגות בוחנת כל מקרה לגופו ותשובה תינתן בשלבים מתקדמים של תהליכי המיון.
    מלגות קיום למשך תקופת ההכשרה יינתנו במקרים מסוימים, בהתאם להמלצת וועדת המלגות. גובה מלגת הקיום משתנה מהכשרה להכשרה ותלוי מצב סוציו-אקונומי של המשתתף/ת.
    את שכר הלימוד המלא או חלקו היחסי, תדרשו לשלם רק לאחר הקבלה הרשמית לקורס.
    תינתן אפשרות לשלם בתשלומים בכפוף לתקנון שכ"ל.

    אין כפל מבצעים.

    עלות הקורס באנגלית, עבור מי שיידרש לעבור אותו כתנאי סף לקבלה לתכנית, הינה 5150 ש"ח כולל מע״מ. במידה ותמצא/י זכאי/ת למלגה בעבור תכנית ההכשרה, תתקבל מלגה יחסית גם בעבור קורס האנגלית.

  • מדוע יש צורך בשליטה באנגלית ברמה גבוהה?

    שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה היא חיונית לטובת השתלבות בתעשיית ההייטק. במסגרת הקורס , נדרשת שליטה באנגלית כדי לקרוא את חומרי הלימוד ולבצע מטלות במסגרת תהליכי המיון והקבלה, אנו בודקים את רמת השליטה בשפה האנגלית של המועמדים.

    בחלק מהמקרים אנו מציעים קורס אנגלית להייטק כדי לסייע לכם לשפר את רמת האנגלית במסגרת התכנית.

    מהם שלבי המיון לתוכנית שיווק דיגיטלי?
    1. מילוי שאלון בצירוף אסמכתאות: קו"ח ו/או פרופיל LinkedIn, וגליון ציונים / תעודת בגרות.

     

    1. משימת בית.

     

    1. מבחנים הבוחנים כישורים ויכולות חשיבה.

     

    1. ראיון אישי עם הנהלת התכנית והחברות השותפות.
    מהם תנאי הקבלה הבסיסיים לקורס שיווק דיגיטלי?
    • מוטיבציה גבוהה ונכונות להשקעה בתהליך הלמידה וההתפתחות המקצועית
    • זיקה לטכנולוגיה ורצון להשתלב בתעשיית ההייטק
    • יצירתיות
    • שליטה גבוהה  במתמטיקה בעברית ובאנגלית