תוכנית הקורס
קורס שיווק דיגיטלי– ניהול קמפיינים ורשתות חברתיות, של בית הספר להייטק, מתקיים תחת המעטפת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן וחברת Google, בשיתוף חברות מובילות מתעשיית ההייטק הישראלית.
הקורס מקנה למשתתפים ידע מתודולוגי ומעשי, מיומנויות מקצועיות, הכרת עולם המונחים המקצועי וניסיון פרקטי. המשתתפות והמשתתפים בקורס ילמדו כיצד להקים ולנהל קמפיינים PPC במגוון ערוצים, פלטפורמות ומכשירים, קידום אורגני ו–SEO, ניתוח קהלי יעד, אופטימיזציה, ניהול תוכן ורשתות חברתיות. נכיר מקרוב כלי AI מתקדמים ונלמד לשלבם ביצירת תוכן וקמפיינים, עיבוד וניתוח נתונים, עיצוב וקריאייטיב ועוד.
התוכנית כוללת את תוכנית אנגלית להייטק אשר במסגרתה תתרגלו קריאה, כתיבה, הבנת הנשמע ודיבור, עם דגש על פיתוח הקשרים העסקיים הרלוונטיים לחיים האמיתיים ולעבודה היומיומית בתחום.
*פטור יינתן רק לאחר בחינת רמת האנגלית של המועמד.
בסיום הקורס ניתן להשתלב בתפקיד ראשון (ג'וניור) במגוון תפקידים:
Product Marketing, Marketing Automation, Junior Brand Manager, Ecommerce Marketing, Partnership Manager, Account Manager, PPC Managers או Content Partnership.
סילבוס התכנית